ultimul concert din turneul european - 5 noiembrie, O2 Arena (Millenium Dome), Greenwich, London
am ajuns devreme la O2 Arena si am fost cu Heidi intai la o ciocolata la starbuck's apoi la o pizza pana s-au deschis usile sa urcam la etajul 4 unde aveam locuri. desi am cumparat biletele din vara... doar acolo am mai gasit.
pana acum a cantat 11 cantece pt ca este albumul cu nr 11 care se si numeste... Eleven. logic. :p si foarte original
insa in seara asta a fost altceva. era bucuros ca i-a cantat o sala de 20.000 Happy B-Day!, era bucuros de rezultatul alegerilor si mai era si BoneFire Night si artificii peste tot in londra.
asa ca si-a luat la revedere dupa 22 de cantece. evident, multimea l-a chemat
inapoi si ........A MAI CANTAT 8 (opt)cantece. nu mai mai gandeam ca dupa 12:30 nu mai circula metroul si nici vaporul. toti cantau si dansau. si toti stiau versurile.
nu-mi mai simteam mainile si picioarle. dar s-a meritat. keith scott a fost fantastic la bass (it's only love) si spanish guitar (Have You Ever Really Loved a Woman). a aparut si mel c (When you're gone).
cine a filmat astea miercuri seara... avea locuri mai bune ca mine.
uitasem sa zic centripalul. :)) nu m-am putut abtine si acum am si tricou si sapca BA11



1 comment:
Asta e lista cu ce a cantat
Can't stop this thing we started
Please Forgive me (aici a sunat Elena si a ascultat in direct)
Best of Me
Somebody
What you get is what you give
On fire
18 'till I die
Let's make a night to remember
Back to you
I Ain't Losin' the Fight
Summer of '69
(Everything I Do) I Do It for You
Cuts like a knife
When you're gone (aici a urcat pe scena o foarte gravida Mel C)
Thought I'd Died and Gone to Heaven
She's only happy when she's dancing
Heaven
It's only love (Keith Scott - solo bass fantastic)
I should have seen it commin'
Take me back
Have You Ever Really Loved a Woman?
The Only Good Thing That Looks Good on Me Is You
I Thought I'd Seen Everything
Run to you
Cloud #9
C'mon Everybody
Straight from the Heart
All for Love
si ...
Walk on by
Post a Comment